Szépségipari Marketing

Szépségipari Marketing Tanácsadás

Üzletépítés a szépségiparban

EGYÉNI SZEMÉLYES VAGY ONLINE SZÉPSÉGIPARI MARKETING TANÁCSADÁS

Üzletet építenél, de nem tudod hogyan kezdj hozzá? Már a meglévő vállalkozásod fejlesztenéd?

  • Jelentkezz online tanácsadásomra, ahol az alapoktól sajátíthatod el a szépségipar trükkjeit.
  • Segítek szépségipari vállalkozásod felépítésében, abban, hogyan építs vendégkört, hogyan bővítsd szolgáltatásaidat, az árazás kialakításában, a marketingben, átbeszéljük a technikai teendőidet, stb, de akár saját weboldalad elkészítésében is kérhetsz segítséget.
  • A program díja 30.000Ft/ fő/ 2 óra.
  • Jelentkezz, és egyeztetünk egy mindkettőnk számára alkalmas időpontot!

CSOPORTOS ONLINE SZÉPSÉGIPARI MARKETING TANÁCSADÁS

Nyári akció: 22.000 Ft/ fő/ 2-2,5 óra

  • Jelentkezésed esetén kapsz egy válaszüzenetet
  • Egyeztetünk egy közös időpontot.

Egy csoportban 4 főt tudok fogadni, ezért érdemes mielőbb foglalni. A csoportos tanácsadás során ugyan olyan információkkal és ötletekkel látlak el, mint az egyéni tanácsadás során, csak csoportos formában, ez esetben egymástól is inspirálódhattok.

KIKNEK AJÁNLOM?

Fodrászok, kozmetikusok, műkörmösök, pedikűrösök, pillások, masszőrök és egyéb szépségipari tevékenységet folytató szakembereknek, akik kiemelkednének a többiek közül.

Több mint 20 éves szakmai tapasztalattal, Szalontulajdonosként és Coachként is szívesen segítek neked.

  • Ajánlom minden szépségiparban dolgozónak, akik épp vállalkozást indítanak, vagy a már meglévőt szeretnék felfuttatni!

A KONZULTÁCIÓ MENETE

Megnézzük honnan indulsz, mi a jelen helyzeted, és hová szeretnél eljutni. Meghatározzuk a célod.-Kielemezzük, mi az amid már megvan, és mi a végcél
-Üzleti modell felépítése
-Árazás beállítása
-Vállalkozási formák átbeszélése
-Ha vannak már marketing eszközeid (névjegykártya, szórólap, Facebook oldal, weboldal stb.), átnézzük, ha szükséges módosítunk rajta.
-Ha még nem rendelkezel semmilyen eszközzel, ebben is tudunk segíteni.
-Szolgáltatásaid kialakítása, bővítése
-Vendégkör kialakítása, meglévő vendégkör áttekintése, kielemzése.
-Célcsoport meghatározása
-Ami biztos, hogy egy profi szakértelmenélkülözhetetlen az előbbre jutáshoz és a vállalkozásod fejlesztéséhez
-A szakember/szolgáltató viselkedési formái
-Időgazdálkodás
-Kinek mit és hogyan?
-Technikai teendők átbeszélése
-Szolgáltató és a környezetének elemzése
-Tippek, praktikák

-Hogyan szerezz új ügyfeleket, és hogyan tartsd meg meglévő vendégköröd

-Hogy kezdj neki kezdő vállalkozásodnak

-Hogy profitálj belőle úgy, hogy közben ne a munka rabjává válj

-Hogy vezess be új termékeket

-Árat emelnél, de nem tudod hogyan lehet vendégbarát módon

-Hogyan tudod marketingelni magad

és még sorolhatnám a megannyi kérdést, ami esetleg benned felmerülhet.

Régebben a szájhagyomány útja elég elterjedt volt, működött is ahogy az utcáról beeső vendég szintén. Ma már az internet világában kevésbé fogják barátaid, ismerőseid tanácsát igényben venni, de ha mégis előtte utánad fognak nézni a világhálón és majd ezután döntenek.

 Ugye az is ismerős, hogy egyre többen kezdenek el vállalkozni a szépségiparban? Tehát egyre több a konkurens szalon.

A marketing célja nem csak az új vendégszerzés! A már meglévő vendégeidben is erősítened kell azt érzést, hogy jól választott veled kapcsolatban. Hiszen Őket is elérik más szakemberek hirdetései, így, ha valamelyik felkelti érdeklődését elcsábul.

A célcsoportról

Sokan gondolják azt, hogy minél többen és minél többet akarjon költeni nálam!

Ezzel kapcsolatban közvetlen közelről is volt tapasztalatom kolleginának végig nézni napjait, amik tejesen érzelem mentesen, csupán pénz keresés céljából bármit és bárkit elvállalt. Az már más kérdés, hogy estére kiégett, mivel sem energiája, sem életkedve, és egyáltalán semmi pozitívum nem volt a napjában. Nehezen értettem meg ez miért jó így neki. Vele ellentétben Én mindig olyan emberekkel vettem körbe magam, akiket szeretek, jó együtt lenni velük, könnyedén, kellemes beszélgetésekkel telik a munka, tehát egyszóval nagyon nem mindegy, hogy indulsz el minden reggel a munkába.

Több mint 20 éve vagyok ezen a pályán, több szalont irányítottam sikeresen. Ebből adódóan tanácsadóként mindent meg fogok tenni, hogy sikeres működésedhez, de ehhez rád is szükség van.

Az egyéni és csoportos konzultációk, nem csak a kialakított sémák szerint tudnak működni. Kérlek, ha bármi egyéni problémád, ötleted, amit megerősítés nélkül nem mersz használni, vagy csak kérdéseket tennél fel, akkor bátran. A célom az, hogy együtt  a lehető legjobbat hozzuk ki, hogy szolgáltatásod zökkenőmentesen és sikeresen működjön.

A tanácsadás történhet online, vagy személyesen

Személyre szabott marketing tanácsadás ára: 2-3 óra 30.000 Ft

Csoportos konzultációk Ára 25.000 Ft

06-30-332-96-96 Komm Kata

Bővebb informácó: www.kommkata.hu